Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dimecres, 6 de febrer del 2008

AVUI, JORNADA DE TRANSICIONS

Avui a la tarda aprofitant els ultims raigs de sol el Xavi i l'Albert han fet unes transicions a l'estadi d'Igualada. Ha anat molt bé tot i que feia dies que no en féiem. Ha estat una posta a punt per Reus que sinó, no sabrem com pujar i baixar de la bici!
Més tard, el Jordi també ha fet transicions peró ell ho ha hagut de fer ja de nit i amb la bicicleta del gimnàs.

L'Albert, després ha anat a remullar-se a l'aigüa de la piscina de Les Comes que deien que avui estava calentona però no era aixi jaja.

Bé, aquesta ha estat la jornada i a cuidar-se tots!

Una foto de l'Albert intentant anar en bici!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

m'agrada molt el casco!! em sembla que en tinc un d'igual!!

Anònim ha dit...

a mi mel van deixar el casco pero encara no le tornat xd

Anònim ha dit...

Jo estic esperant a veure si me'n donen un de casco.