Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dissabte, 10 de març del 2012

AQUESTA VEGADA " NUTELA"


ENTREVISTA A GERARD MUXELLA




Avui us presentem unes de les mes fermes promeses del nostre club. Un xicot amb unes ganes de millorar molt importants i que poc a poc progressar en el món del duatlò.


Hola molt bones doncs em dic Gerard Muxella  per molts allà l’estadi Nutella i tinc 17 anys. Ara mateix resideixo a Vallbona d’Anoia i estudio a Capellades al Institut Moli de la Vila.

1 – QUI ES EL GERARD MUXELLA
M’agrada  fer moltes coses i no parar sempre estic en moviment  soc bastant extrovertit,  i individualment   no m’agrada perdre a cap joc, sóc molt competitiu.
2 – A QUE ET DEDICABES ABANS DE ENTRAR AL CERRR IGUALADA.
Vaig començar en el món del futbol com molta majoria , en el club del meu poble, però vaig marxar a jugar a fora a un club més reconegut de la comarca , i ho vaig estar combinant amb el running amb el meu cosí per diversió , acabant finalment al món de duatlons i triatlons que es molt interesant .
3- A QUE BE AQUEST MOT DE “NUTELA”
Ajajajajaj , la veritat es que no me’n recordo la primera vegada que m’ho van dir ,però ve perquè a mi m’agrada molt la Nutella i el meu cognom rima bastant amb Nutella sense dir res sobre el meu segon cognom jeje.
4-QUINA OPINIO ET MEREIX EL TEU DEBUT EN AQUESTA DISCIPLINA DEL DUATLO I AMB EL TEU EQUIP EL CERRR, A MES A IGUALADA
Doncs bé la veritat es que quan vaig debutar em vaig sentir molt bé , i satisfet estic amb un club molt important a Catalunya i un dels millors d’Espanya , i al veritat es que entrenar amb una colla de companys de fatiga cada dia et fa sentir molt bé i t’ajuda a millorar. La duatlò no es que sigui un esport fàcil , és bastant dur sobretot perquè requereix molt temps d’entrenament.
5 – QUINS OBJECTIUS T’HAS MARCAT AQUESTA PRIMERA TEMPORADA AL DUATLO
Bé aquest any me marcat el títol de campió del món i pogué igualar al roger roca ejej , no  es broma , espero agafar confiança i experiència que no es fàcil en aquest esport , pogué fer el màxim de competicions i entrenar dur per el campionat d’Espanya per agafar experiència.
6 – COM ET SENTS DINTRE DEL CLUB
Estic molt bé , no es un club com molts que no es coneixen entre ells i no es veuen , aquí la majoria ens coneixem , en alguns nomes podem coincidir en els competicions i reunions , però d’altres estem cada dia units fent els entrenaments conjuntament  , un club on des del primer moment que entres es com si estiguessis a casa, on ens comuniquem tots i ens ho passem molt bé cada dia fent les xarrades al vestuari.
7- EN SENTS A GUST  EN EL GRUP D’ENTRENAMENT QUE TREBALLA CONJUNTAMENT ELS VESPRES AL ESTADI.
  Si si em sento molt a gust , cada vespre ens reunim una bona part de triatletes del CERRR i del CAI  en fer els entrenaments , és bestial la gent que pot estar corrent , i sobretot els dimecres sembla un terratrèmol amb la gent que hi ha corren a les pistes de l’estadi , bestial.
8- UNA VEGADA ACABADA LA TEMPORADA DE DUATLÓ, FARAS TRIATLO, ET DEFENSES CORRECTAMENT AL AIGUA ?
 Bueno una vegada acabada la temporada , doncs si , tot i que no em defenso molt bé , estaré entrenant la natació per millorar-la , i si segurament farem triatlons , però això esta lluny i primer pensarem en el dia a dia.
9- COM GESTIONES UN DIA CUALSEVOL DE LA SETMANA ENTRE ESTUDIS I ENTRENAMENTS I A LA VEGADA TENIR QUE SUPERAR EL TEMA DESPLAÇAMENT, DONCS VIUS FORA D’IGUALADA
Bé la veritat , es bastant difícil pogué compaginar-ho tot , però el dia té 24 hores i s’hi to estudies hi ha temps per a tot. Just quan acabo el cole , vaig cap a dinar , faig els deures de classe i marxo cap a igualada a entrenar i ja no arribo fins la nit a casa , on agafo el llit ven ràpid. El tema de transports , vaig combinant cada dia com puc.
10- QUINES AFICIONS TENS A BANDA DEL ESPORT QUE PRACTIQUES
M’agrada molt tocar al guitarra, escoltar musica , sortir a prendre algo a les nits sobretot   les empalmades dels pobles a l’estiu , i practicar qualsevol esport s m’agraden en general , però últimament  jugo molt a ping- pong.

EL GERARD EN ACCIÓ A IGUALADA