Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dilluns, 5 de maig del 2008

+ platja.



Com que no en vaig tenir prou en un dia, i s’ha de provar el neopreno nou, el diumenge vaig tornar a fer uns llargs. Aquest cop a Gavà. Hi havia més gent que l’últim dia, i semblava com s’hi haguessin hagut molts robatoris (hi havia gent que havia perdut part del banyador!!!).
Tot va anar bé, fins que vaig agafar amb la ma m’entra nedava una medusa. Quin fàstic!!! I quin mal (com diria el Satan).
Per cert, algú em pot donar consells per les meduses????
Raúl ja et pots posar les piles, que aviat seré David Meca!!!

Xavi

2 comentaris:

Angel Salgado ha dit...

Bones, a quina hora sortireu dema en bici?? Si es pel mati m'apunto!Dema fare 65 kms, dijous al mati 100 kms i si puc m'apunto a anar per la tarda amb vosaltres.

josep-maria ha dit...

Ei Xavi,
el mister diu sempre.... que el més important és l’espai entre les baixes pulsacions i les altes així que ens hauràs de dir fins on arribes per tal de saber de quin paquet parlem.....(escolto molt bé les seves conferències,.... llavors faig el que em sembla.... i per això les coses van com van)

Vinga una forta abraçada des de vic.

p.d us esperem el dissabte 17 a l’Ampolla...