Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dimecres, 9 de maig del 2012

AVUI CONEIXEREM A IVAN LIMIA;


Primerament fes una petita presentació de qui ets, on vius, que fas, i alguna coseta mes, a que et dediques, tens parella, etc...

Soc Ivan Limia, tinc 31 anys, visc a Montornès del Vallès i treballo com a bomber de la Generalitat, actualment estic al parc de la Jonquera.



1.       Quin balanç fas de la temporada 2011-2012, després ja de haver fet bona part de la temporada de duatlò . faràs triatló ??

Passi el que passi al campionat d’Espanya d’aquest diumenge la temporada la dono per molt bona, al meu primer any pujar dos vegades al podi en proves de la lliga catalana per a mi a estat tota una sorpresa, això em motiva molt de cara a la temporada vinent. Segurament faci algun triatló aquest estiu però com un hobbie ja que encara no he començat a nedar.

2.       Com et trobes al CERRR IGUALADA
 Al no entrenar a Igualada no tinc molta relació amb tota la gent del club però amb la gent que he coincidit a les curses trobo que hi ha molt bon rotllo.
3.       Quins projectes o proves tens especial interès aquesta temporada per fer-ho be, després ja d’obtenir bons resultats com va ser Calafell?

Tot i que fa dos anys vaig fer un parell de duatlons aquesta a estat la meva primera temporada com a duatleta i m’havia marcat com a objectiu classificar-me pel campionat d’Espanya elit i sobretot aprendre tot el que pugui ja que tot es molt nou per a mi.

4.       Qui son per tu els teus principals rivals dins el duatlò català i a nivell nacional
Per sort tenim al nostre club a bona part dels millors duatletes catalans i estatals, fora del club destaquen en Xavi Torrades, Lluis Vila , Iñaki Baldellou i algun altre, a nivell nacional en Victor del Corral i l’Emilio Martin a mes d’algun jovenet que crec que pugen molt forts.

5.       Quina planificació fas a l’hora de entrenar per preparar  aquestes dues disciplines del duatlò i atletisme, doncs tinc entès que vens de aquesta disciplina i enguany has fet diverses curses
Com be dius vinc del mon de l’atletisme on vaig fer algunes marquetes interessants però ara ja feia 3 o 4 anys que no entrenava gaire per motius sobretot de feina. Aquesta temporada entre el canvi de feina i la motivació d’una disciplina nova per a mi com es el duatlo he tornat a entrenar bastant el córrer tot i que encara estic lluny de les meves marques. Aquesta temporada he corregut sempre pensant i orientant les curses a les duatlons.

6.       Vas aconseguir classificar-te per el campionat d’Espanya en el circuit on es dura a terme aquest. Com va anar el classificatori, doncs vas aconseguir plaça per els pels i que et sembla el circuit

Si, volia fer el primer classificatori per treure’m de sobre el fet de classificar-me. Vaig fer una bona cursa a peu però per aquelles dates portava tant sols 1 mes agafant la bici i tot i no ser un circuit de bici molt exigent el meu nivell de llavors no em permetia seguir els grups i els perdia l’un darrera l’altre, al final vaig arribar a l’ultima transició amb molts problemes musculars i contant les posicions... va anar ben justet. Espero que el diumenge sigui ben diferent.


7.       Estem a 5 dies del campionat d’Espanya de duatlò. Com has preparat aquesta prova, quines possibilitats hi veus per a tu, per altres membres del equip i a nivell col·lectiu el CERRR IGUALADA

Arribo amb la sensació de que he millorat molt al llarg de la temporada però no he planificat gaire be, sobretot els entrenaments de la bici i les transicions crec que podia a ver tret mes rendiment. No em vull marcar cap posició, simplement fer-ho el millor que pugui. Crec que molts components del CERRR estaran lluitant per tot individualment i a nivell de clubs si puntuessin 5 o 6 guanyàvem segur!!! a tres duatletes estarà tot molt igualat però tenim equip per lluitar pel títol.

En el moment de publicar aquesta entrevista, el campionat ja s’ha dut a terme, i malauradament, l’Ivan, al campionat, va patir una caiguda, que li va impedir lluitar al final per una bona posició, que de ben segur i tal com anava la cursa hagués aconseguit.


8.       A banda del esport quines aficions tens mes?

La veritat es que la meva vida va molt lligada al mon de l’esport però també m’encanta el cinema, la musica, viatjar, conèixer gent i compartir una bona estona amb els amics.

9.       Quins entrenaments estàs  fent actualment. Tens entrenador?

Vaig començar  la temporada nomes corrent  i a partir del gener vaig introduir entrenaments de bici fins que ara al final de la temporada ja nomes estic corrent  dos dies en setmana i la resta estic fent bici i treball de força al gimnàs. Els entrenaments de córrer els faig a Montornès amb el meu grup d’entreno de l’Atletisme Montornès i el meu entrenador Esteban Giménez. La bici la estic fent pel meu compte amb 3 amics que surten 3 o 4 dies en setmana i m’adapto bastant al que fan ells.

10.   Si vols afegir algun comentari, que els diries a tots els principiants de aquest esport?

Que estiguin al nivell que estiguin gaudeixin dels seus entrenaments i de l’ambient d’aquest esport. 


IVAN