Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dimarts, 6 de novembre del 2012

NOVA TEMPORADA DUATLÒ DE MUNTANYA


Aquest cap de setmana es va disputar la primera duatlò del circuit català a la població de Tavèrnoles, amb una participació al voltant de 200 participants

I a la primera cursa campionat de Catalunya per categories. I el primer campionat per el CERRR IGUALADA. Es tracta de la nova incorporació al club, el XAVIER JOVER RIART, encara en categoria junior que aconseguia el campionat a la seva categoria i a mes es plantava al quart lloc de la classificació absoluta.

Seguidament afegim el relat vist per el propi protagonista i alguna foto encara sense la nostra equipa cio  per tal que el conegueu com a un nou company i al saludem una vega coincidim en alguna altre cursa amb el XAVI.

A qui teniu el seu relat

El primer tram córrer era de 5km 200m + aprox. Començava la sortida amb una pujada pronunciada de formigó fins agafar un camí que continuava pujant fins al km 2, on a partir d’aquí hi havia baixada fins a boxes. ( Es va sortir molt ràpid i a l’entrada del camí després de la pujada de formigó el Gabriel Crosas va marcar el ritme, però ningú el va agafar fins al tram de bici. Per darrera d’ell vam quedar el Queralt, el Merino i jo.)

El tram de BTT de 20km 600m+ aprox. Començava els primers 8kms pujant per una pista trencacames de pedra i fang i tot seguit venia una baixada d’1km i 2km de pujada per arribar el punt més al del tram i gairebé tot baixada, per corriol i pista, fins arribar al box, però abans teníem que pujar unes rampes de 200m amb molt de fang. ( Només sortir del box, al cap d’un 1km vaig agafar el Queralt i ràpidament al Merino, on vam anar amb ell tot el tram junts fins al km13 aprox. on amb una rampa i la baixada li vaig treure una mica de distància. Chavarria i Ever em van passar pujant i és van ficar liderant la cursa a pocs metres meus. Amb les rampes que es tenien que fer a peu, pel fang que hi havia, els anava veien. Vaig parar dos o tres cops per problemes de cadena i és quan em va passar el Soley que em va treure 30s.)

L’últim tram de la prova, el segon tram de córrer, era de 1’3km pujant i baixant pel mateix lloc. ( El Soley el portava a 30s i durant l’últim tram o tenia que donar tot per intentar arribar 3r absolut però no va poder ser, li vaig retallar 16s i em vaig quedar a 4s de podi. Per categoria, vaig fer 1r a 13min del 2n Cardona.)

També cal destacar la participació en aquesta cursa, també de un nou debutant al club. Es tracta del veterà MANEL VIVANCOS que es va classificar al lloc 133 de la general i quart a la seva categoria de veterans V2M, felicitar-los a tots dos per aquest debut de la nova temporada 2012-2013 i animar-los a seguir endavant.
XAVIER JOVER

MANEL VIVANCOS