Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dilluns, 17 de juny del 2013

CAMI CAP ALTAFULLA (1)

El proper dissabte es celebra al territori català una proba de triatló a la població d’Altafulla, a la distancia sprint ( 750 metres de natació, 20 kms, de bicicleta i per acabar 5 kms, de running), i que serà el campionat nacional de aquesta especialitat. Del club CERRR IGUALADA, fins a 7 valents s’han decidit a participar-hi i mirarem de recollir les seves opinions hores abans de dur a terme una competició ja de nivell i que per molts d’ells serà el debut a una prova de caràcter nacional.

Parlem amb Sergio López, per recollir les seves paraules i veure com es troba de cara a aquesta important cursa, que es un dels participants a aquesta prova del CERRR IGUALADA







1.       Sergio, 6 dies i un campionat estatal a la vista,  primer de tot com et trobes de cara a la competició del proper cap de setmana?

arribo al campionat amb poca benzina, però amb molta il·lusió

2.       Com afrontes una prova ja a nivell nacional en el mon del triatló? Com penses que plantejar la estratègia de cursa?

mai he participat amb una prova a nivell nacional, només he anat a les proves de la lliga catalana, serà una bona experiència. Després de córrer Dues maratons(Sevilla i Berlin )volia canviar el xip i al gener vaig reprendre la natació i la bicicleta, des de setembre 2010 tot ha sigut corre i corre. 

La meva idea es no perdre molt de temps amb la natació, recupera posicions al tram de bici i donar l ho tot al tram final.


3.       Arribes ben preparat de cara a la cursa de aquest proper cap de setmana

el corre el porto molt be, em trobo ràpid , la bicicleta vaig fer molt bona feina al març i abril però després m he adormit molt , la natació he fet molta feina però estic molt verd. 


4.       Amb quina disciplina et sens mes còmode i quina veus mes complicada d’assumir dins de la prova?

per mi la part mes complicada es la natació, fa tres any em vaig apunta a un curset de natació per que volia fer triatlons, la veritat es que quasi m'ofego a la primera triatló que vaig corre. La part de córrer es on mes gaudeixo , es es la disciplina que mes hores li dedico.


 Vist els recorreguts que hi ha preparats a Altafulla, on creu que pots rendir millor? S’adapten els recorreguts al teu perfil de triatleta?

a falta de 5 dies per la provà no he mirat el circuit. Com sempre ho deixo per l últim dia 

6.        Quina valoració en treus de lo que portem de temporada de competició?

la valoració de aquesta temporada es molt positiva, prova a prova he millorat molt, la duatlò d igualada no vaig sortí gaire content , a Banyoles crec que vaig fer una bona carrera. He fet una temporada de duatlons molt digna pel meu nivell.

7.       Després d’Altafulla, quins son els propers objectius de la present temporada?

Altafulla es la cirereta de una temporada molt i molt llarga , marató de Sevilla febrer 12, a l agost no vam para d entrenar per fer la marató de Berlin, i ara Altafulla i donarem per acabada la temporada. 


Fins aquí els comentaris del Sergio, un home tot ganes de millorar i que de ben segur amb el seu sacrifici i constància li resta molt de recorregut per seguir millorant en una disciplina tan complexa com el triatló, després de haver estat sempre lligat al  corra.

Sort per aquest cap de setmana