Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dijous, 24 de juliol del 2008

1a Palominuman triatlo Roca running


Hola Amics (i els que no també).

Ja que aquest mes d'Agost no hi ha cap triatló, he pensat (ja em diu el Roger que no ho faci, però a vegades no ho puc evitar) que podria organitzar un dissabte de triatló.

En principi seria el dia 16, però ja aniré informant de la data i l'hora. El que es preten és fer un bon entreno de triatló; Uns quants metres de natació, sortideta amb bici i després una mica de running.

Com que és un entreno, tothom es pot apuntar el tros que vulgui, no cal fer la tri sensera.

I després, com no, un bon dinar o sopar.

Qui s'apunti que faci un comentari o escrigui al mail.

Aviso que com ho organitzo jo, el dinar/sopar explicaré xistes i no em podreu fer callar!!!

Organitza: Palominuman

Inscripcions: depent de qui. Per exemple: Roger necessites un préstec per participar. More, quan t'haig de pagar perque vinguis?? (el Jordi, és clar), ...

Seguiré informant

6 comentaris:

Angel Salgado ha dit...

Es imprescindible que expliquis acudits??????????????? Home es una bona idea!!!!!! Aixo puntua???

Anònim ha dit...

La padrina de Maians, ja comença a no aguantar-se els pets,es vol inscriure a la tri"de xiste"...i no es vol perdre a l'Eugeni.

SuperSu

Anònim ha dit...

jo també m'apunto

Anònim ha dit...

Jo m´apunto .......


samuel sanchez ;)

Anònim ha dit...

...Xavi, no estaràs pensant en portar-nos a l'Embrunman????

Supersu

MARTÍ-DOLORS-HUG ha dit...

Okis!!! Jo tbé vinc, per cert la natació al pantà de Tous??? o a la piscina del Moli nou?? El Martí a veure que fa...