Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dijous, 16 de febrer del 2012

AQUESTA SETMANA ; CAMPIÓ DEL MÓN


AQUESTA SETMANA A ROGER ROCA COM A DUATLETA

FES UNA PETITA PRESENTACIO PERSONAL. NOM , EDAT, ESTAT, RESUM PALMARÉS MÉS IMPORTANT, AFICIONS, ……

Sóc el Roger Roca Dalmau, tinc 33 anys, estic casat i tinc una filla, la Gal·la, i un en camí que es dirà Jan.
El duatlò, el més important és el Campionat del Món (a l’espera de confirmació oficial), 3 medalles en campionats d’Espanya i 3 campionats de Catalunya

1-DAVANT DEL MAL REGUST QUE VA QUEDAR LA SETMANA PASADA A CALAFELL, ON ES VA ESCAPAR LA CURSA A NIVELL INDIVIDUAL,  AQUESTA SETMANA LA COSA VA ANAR MILLOR. COM VALORES LA TEVA VICTÒRIA AL CIRCUIT ?

La Lliga Catalana per mi tan sols té un significat d’equip. La victòria individual és un tràmit, el què importa és que l’equip està fent un gran treball i hem guanyat les dues proves fins ara disputades.

2-LA RELACIÓ AMB LA FEDERACIÓ HA QUEDAT RESOLTA DESPRÉS DE LA REUNIO MANTINGUDA AMB ELLS??

Si, està tot resolt, ara la pilota la té la Federació, que s’ha d’espavilar perquè no tornin a aparèixer els mateixos problemes. La triatló/duatlò s’està fent gran i la Federació ha de créixer al mateix ritme, posant per sobre de tot la seguretat de tots els tri/duatletes

3-VAS DISFRUTAR AMB EL RECORREGUT DEL CIRCUIT DE MONTMELO??

Competir pel circuit és un luxe, però doblar a més de 300 persones sobre la bici, molts d’ells inexperts, és un perill. Continuo pensant que les proves multivoltes haurien de dividir-se en diferents sortides per nivells competitius i duatleta doblat duatleta eliminat, no es podem jugar la vida en cada prova. Jo mateix al circuit doblant a un grup numerós vaig saltar els “pianos” i vaig anar a parar a la gespa

4-ARA AIXÒ ES UN NO PARAR
CAMPIONAT DE CATALUNYA DE DUATLÓ
CLASSIFICATORI CAMPIONAT D’ESPANYA
CAMPIONAT D’ESPANYA DE DUATLÓ
COM ET TROBES EN AQUEST PUNT DE TEMPORADA I QUINES OPCIONS TENS DE CARA A AQUESTES CURSES NOMBRADES ANTERIORMENT

Per mi la competició més important és el Campionat d’Espanya i encara queden forces setmanes per arribar-hi. Estic en plena progressió, lluny del meu millor estat de forma i amb ganes de seguir entrenant i progressant per assolir la victòria a Segòvia. També serà molt important la victòria per equips.


5- QUINA PREPARACIO ESTAS FENT DE CARA A ENCARAR TOT AQUEST SEGUIT DE COMPETICIONS QUE S’APROPEN. A LA VEGADA DEUS TENIR QUE COMPETIR A FRANÇA AL GRAND PRIX FRANCÉS. COM ES UN DIA DEL ROGER

Ara mateix no estic entrenant al 100%, necessito que el meu cos vaig assimilant el treball lentament i poc a poc anar pujant les càrregues de treball, tot just acabo d’introduir el treball de bicicleta i queda molta feina per fer.
En època d’entrenament màxim un dia podria ser:
Em llevo sobre les 7.30, dono l’esmorzar a la Gal·la i la porto a l’escola i treballo una mica en la meva empresa d’entrenament personal. A mig matí surto a entrenar bici o córrer i a la tarda sobre les 6/7 faig la segona sessió, sempre de cursa a peu. A les 9 sopo i cap a les 10:30 al llit.

6- A LA VEGADA SEMBLA QUE ES TORNA A VEURE AMBIENT A NIVELL GLOBAL PER PART DE MOLTA GENT PER PREPARAR EL DUATLÓ. PERCEBS AQUESTA SENSACIÓ QUE HI HA MOLTES GANES PER PART DE MOLTA GENT ?

Sens dubte, la duatlò és un esport en constant creixement i molts Runners ho estan provant. Cada vegada el nivell és més alt tant al capdavant de les curses com per darrere.

7-POTS COMBINAR CORRECTAMENT LES TASQUES DE PARE DE FAMILIA AMB ELS ENTRENAMENTS O ARA ES MES DIFICIL QUE ABANS ?

Amb això tinc la gran sort de comptar amb la Sue, que suporta gran part de la càrrega familiar perquè jo pugui entrenar en condicions. En qualsevol cas exercir de pare és per mi una prioritat i passa per davant de l’esport.

8-QUINS RIVALS CREUS QUE ET PODEM POSAR LES COSES COMPLICADES DE CARA A SEGUIR SUMANT VICTORIES EN AQUESTA TEMPORADA, PRINCIPALMENT EN LES CURSES ESMENTADES ABANS I A NIVELL NACIONAL COM VEUS EL PANORAMA, LA GENT, RIVALS, NOUS COMPETIDORS…

A nivell català el màxims rivals els tinc a casa, l’Albert, el Sergi, i com no el Torrades i alguns catalans que apreten fort.
A nivell espanyol, el màxim rival sempre és el Victor del Corral que és el duatleta més complet de l’actualitat. També hi ha l’Emilio Martín, actual campió d’Espanya i alguns altres que poden donar la sorpresa en qualsevol moment.



9-ET VEUS  FENT ALGUNA TRIATLÓ AQUESTA TEMPORADA

M’agradaria molt, poder ajudar l’equip en alguna triatló olímpica o de mitja distància, però dependrà del resultat i les ganes després del Campionat d’Espanya de duatlò.

10- SI VOLS AFEGIR ALGUNA COSA QUE ET SEMBLI IMPORTANT, DE CARA AL CLUB, AL EQUIP, ETC….
.
Estic molt orgullós de l’equip que hem contruït, on la gent gaudeix de l’entrenament diari, ja sigui els que queden davant i puntuen per l’equip així com els que venen una mica més endarrerits. Tots som una pinya i cadascú té el seu moment de protagonisme.