Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dimecres, 8 de febrer del 2012

I AQUESTA SETMANA "EL MORE"


Entrevista a ALBERT MORENO;
Primerament fes una petita presentació personal...

Bones, em dic Albert Moreno i sóc triatleta internacional de 21 anys i passo la major part del meu temps amb la triatló, l'universitat on estudio Turisme i la família i amics.


1.       Benvingut a Igualada; com afecta el canvi de tornar a casa després de passar 2 anys en una residència esportiva? Ha valgut la pena, has tingut millora, que ressaltaries de la estada a Madrid?

L'estada allà la valoro molt positivament tot i que no em sento satisfet al 100% amb mi mateix, però com a coses positives trec que m´ha permès millorar molt la natació a part de la possibilitat de conviure 24h al dia amb un grup d´esportistes i amics.

2.       Una vegada, passats 3 mesos de preparació, com et trobes de cara a la temporada que comença en el món de la duatlò i que després seguirà amb les triatlons?

La veritat es que portem un treball amb el meu entrenador (Roger Roca) molt bo, que vàrem començar a l'Octubre/Novembre on hem realitzat una molt bona base i ara començarem a treballar ritmes mes durs.
Tinc moltes ganes que comencin les competicions importants.

3.       Quins son els projectes esportius per aquesta campanya? Duatlons, triatlons, sprint, olímpiques, mitja distància.....

A nivell de duatlò el meu objectiu és poder estar capacitat per guanyar el campionat d'España sub23 per tal d'aconseguir una plaça pel mundial, crec que si dins meu penso que estic capacitat ho podré fer.
A nivell de triatló em vull centrar en triatló de mitja distància i tindré en el campionat d'España de València la primera cursa per tal de demostrar el treball de l´hivern.

4.       Has fet una incursió en el món del atletisme a les mitges maratons. Com et va anar i com valores aquesta marca per sota de la hora i 10 minuts?

La valoro molt positivament ja que no m’esperava poder estar per sota de 1h10 i al final la 1h09´29´´ va ser una satisfacció molt gran a part de la victòria, a part això em dóna molta moral pel tram de running de les triatlons.

5.       Finalment segueixes en el CERRR IGUALADA, a estat difícil prendre aquesta decisió i què t’ha decantat per l'opció local

Al final he decidit quedar-me bàsicament perquè és l'equip de casa i diuen que como en casa a cap lloc.

6.       D'aquí dues setmanes tenim el campionat de Catalunya de duatlò a la nostra ciutat, Igualada, qui veus com favorits per aquest primer campionat. Tu mateix i jugant a casa et veus al podi i millorar la posició del any anterior?

Com a favorits veig a Lluis Vila, Sergi Rodríguez, Roger Roca, Isaac Duarte, Baldellou o Torrades, tot i que n´hi han d´altres.
Per la meva part crec que arribaré millor que l´any passat i espero poder lluitar pel triomf.

7.       Com veus el potencial del CERRR IGUALADA, després de la exhibició de la setmana passada a Calafell, malgrat al final un infiltrat, el Xavi Torrades, us va prendre la cartera

Espectacular, la sensació de quedar-nos 5 en cap de cursa va ser molt agradable, això demostra la implicació de tots els esportistes del club no només dels  ``elit ´´ sinó que el que fa club som tot el grup que ens vam desplaçar fins a Calafell.

8.       Explica un dia qualsevol a la vida del Albert Moreno, Planning, estudi, entrenaments, com reparteixes el temps...

Per exemple un dimarts ( cada dia es diferent), m´aixeco a les 6,15 del mati , em prec un cafè i vaig a BCN per tenir classe de 8,30 a 10,15, torno cap a casa i a les 11,15 surto amb bici, després a les 14,30 dino, treballo una mica i a les 17,00 vaig a nedar i quant acabo a rodar 40/50´, torno cap a casa i a les 21,00 sopo i a les 22,30 a dormir .

9.       Quin calendari de competicions tens previst ja ara que encarem la temporada

En principi fins el Març correré:
-Cp Espanya de Cross per clubs promesa
-Cp de Catalunya de Duatlò
-Cp d´España de triatló de Mitja distancia.

1-  Hem llegit que faràs triatlons de mitja distància. Hi veus opcions en aquesta nova disciplina, comptant que aquí no val el drafting. Qui tindràs com a rivals o persones de referència en aquesta disciplina?

Rivals n´hi ha molts i tots molt bons, però penso que si em surten be les coses puc obtenir grans resultats.

1- També tenim constància que ets dins un equip ciclista, el llegendari club ciclista Iberia del Aragó, amb quina finalitat et poses a competir en el món del ciclisme

Crec que la possibilitat de poder córrer en ciclisme em servirà per obtenir un puntet més en el tram ciclista que aquest any es molt important degut a les proves de mitja distància el tram ciclista pren major importància.

PPodeu seguir l'Albert al seu blog i al seu Twitter:

www.twitter.com/moreni00