Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dimarts, 18 de juny del 2013

CAMI CAP ALTAFULLA (2)


Seguim coneixen els components del CERRR IGUALADA, que aquest cap de setmana defensaran els colors del club al campionat estatal de triatló a la distancia sprint. Avui us presentem al DANIEL PUJOLA, per recollir les seves paraules i veure com es troba de cara a aquesta important cursa, que es un dels participants a aquesta prova del CERRR IGUALADA

1.       DANIEL, tot llest de cara al campionat del proper dissabte

       Crec i espero que si...

2.       Com afrontes una prova ja a nivell nacional en el mon del triatló? Es el teu debut a proves d’aquesta mena o ja disposes d’experiència amb altres competicions?
3.        
       L’afronto amb molt de respecte. Es la 3ª triatló després de fer la supersprint de bcn i la sprint de Castelldefels d’aquest abril passat.

4.       Arribes ben preparat de cara a la cursa de aquest proper cap de setmana

      Espero que si... no havia fet tants entrenaments de natació en les altres proves com ara. En bici segur que dependrà del circuit, tot i que bàsicament faig muntanya i rodet, i en cursa estic millorant els temps de curses respecte l’any passat.

5.       Amb quina disciplina et sens mes còmode i quina veus mes complicada d’assumir dins de la prova?

      La més complicada per mi es la natació i en cursa es encara més difícil per l’estrés que es genera a la sortida si no vols rebre per totes bandes. Un cop fora de l’aigua, a disfrutar.

6.       Vist els recorreguts que hi ha preparats a Altafulla, on creu que pots rendir millor? S’adapten els recorreguts al teu perfil de triatleta?

      No l’he fet mai, i no conec gaire la zona, però m’ha sorprès el desnivell del tram de bici perquè esperava un tram gairebé pla.

7.        No has competit gaire, però a les curses que has anat, com les valores?

     Fins ara m’ho he passat molt be i còmode on he participat. A Barcelona, vaig debutar en distancia super sprint per estar segur d’aconseguir-ho i em va anar molt be, tot i perdre’m al tram de cursa a peu. A Castelldefels, un cop fora de l’aigua vaig disfrutar-ho molt també perquè podia progressar en bici i corrent, tot i que el salt de distancia es fa més dur. El duatlò d’Igualada se’m va fer la més dura de totes.

8.       Després d’Altafulla, quins son els propers objectius de la present temporada?

      M’agradaría fer una prova al país basc perquè hi vaig molt per feina i perquè conec la zona, però crec que si faig la de Garmin de Barcelona i aquesta o una altra, ja hauré fet més del que preveia a principi de temporada.

9.       Tot teu per si vols afegir alguna opinió, comentari que et sembli important ressaltar


          Amb 3 nens i treballant fora de casa gairebé tot el dia, tinc molt clar que estic molt limitat per competir amb gent que pot dedicar més temps a entrenar i a fer-ho en grup. M’encantaria poder participar en els entrenaments del club, però precisament per aquests motius, se’m fa molt difícil. Ni que sigui per mail, els entrenos de l’Alex de natació, ja veig que hi ha progressió.