Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dimarts, 24 de juliol del 2012

LA OPINIO DE ELS NOSTRES (1)


Aquesta vegada, i després d’un campionat d’Espanya, hem cregut oportú demanar la opinió dels participants aquest triatló cros que es va celebrar aquest passat cap de setmana amb presencia del CERRR IGUALADA, amb 3 representats.

Encetem doncs aquest espai recollint la opinió dels fets i tal com va afrontar la cursa i com la va resoldre el JORDI COROMINAS

A continuació els seus comentaris i alguna prova (foto) de la cursa

Diumenge a les 10 hores es donava la sortida a la prova de natació, va anar força bé doncs vaig sortir en 3a posició i a relativament pocs metres del Roger, que aquest any està imparable. Vaig agafar la bici en bona posició, a pocs metres del Xavi Torrades, em vaig mantenir fins al km 3-4 aprox. Sobre el km 10 passava per el poble del Barraco en la posició 12-14 aprox, on s'iniciava un tram dur de 14 kms amb un desnivell total acumulat d'uns 900m, al principi d'aquest tram amb 3 més vàrem haver de girar, doncs vam passar per un lloc que no era degut a què estava força mal marcat. Vaig deixar la bicicleta i em vaig posar a córrer, un tram força dur amb algunes pujades el qual el calor em va passar factura, assolint la 40 posició de la general i 7è sub-23.
 
Salutacions!

Jordi Corominas