Palmarès

- Campió d'Espanya elit de duatló carretera 2010
- Subcampió d'Espanya elit duatló carretera 2011/2012/2013
- Campió d'Espanya júnior de triatló 2010
- Subcampió d'Espanya sub 23 de triatló 2011
- Subcampió d'Espanya sub 23 duatló de carretera 2011
- Campió de Catalunya de duatló carretera 2010/2011/2012 /2013
- Campió de Catalunya de duatló de muntanya 2011/2012/2013
- Subcampió de Catalunya de Triatló 2012
- Subcampió de Catalunya de Triatló de Muntanya 2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de carretera 2010/2012
- Guanyador de la Lliga Catalana de duatló de muntanya 2011

dimecres, 2 de maig del 2012

AVUI CONEIXEREM A ISAAC DUARTE


Primerament fes una petita presentació de qui ets, on vius, que fas, i alguna coseta mes, a que et dediques, tens parella, etc...

Hola! Soc el Isaac Duarte integrant del CERRR Igualada, tinc 26 anys i soc de Barcelona. Treballo com a funcionari de la generalitat i ho compagino amb el duatlò, triatló, atletisme, etc. 

1.       Com afrontes la temporada 2011-2012, després ja de haver fet bona part de la temporada de duatlò i ben aviat començarà la temporada de triatló.

Sincerament se m'està fent una mica llarga però amb més ganes que mai ja que els resultats van sortint. L'objectiu principal es el Campionat d'Espanya de duatlò i dos setmanes després el Half de Bilbao que tant he preparat.

2.       També vas debutar al triatló de mitja distancia al campionat d’Espanya de Triatló. Quina valoració fas i si penses fer mes proves de aquesta especialitat

La valoració sempre es positiva ja que s’aprèn mol dels les males curses. Vaig arribar molt cansat i va ser una cursa dura en tots els aspectes: fred al aigua, vent a la bici... Al Half de Bilbao posarem en pràctica el que hem aprés i treballarem bé la bici per arribar fresc al corre.

3.       Com et trobes al CERRR IGUALADA

Des del primer dia que vaig parlar amb Roger Roca per formar part de l'equip em vaig adonar que hi havia un ambient genial i dia a dia tots els integrants m'han demostrat encara més que són grans esportistes però millor persones, això a fet que em trobi com a casa meva!

4.       Quina opinió et mereixen els companys d’equip?

Com he dit abans des del primer fins a l'últim m'han demostrar que ja poden ser campions de la cursa de barri o campions del món, el que realment importa es crear sempre bon ambient, bon rotllo i riure força.
 
5.       Quins projectes o proves tens especial interès aquesta temporada per fer-ho be?

El Half de Bilbao el tenim ben a prop (19 maig) i tinc ganes de saber com estic després d'haver fet els deures i un cop acabi boçarem nou objectiu


6.       Quina planificació fas a l’hora de entrenar per preparar  aquestes dues disciplines del duatlò i del triatló

Intentem fer uns 300km de bici a la setmana, al voltant de 100 a peu i 5 dies de natació amb sessions de 2,5km-3km intentant donar més importància a la carrera a peu a la època de duatlons.

7.       Estem a 5 dies del campionat d’Espanya de duatlò. Com has preparat aquesta prova, quines possibilitats hi veus per a tu, per altres membres del equip i a nivell col·lectiu el CERRR IGUALADA

Personalment crec que estaré a un segon grup de gent que correrà en 32' el 10km i tot es decidirà en el 5km finals, intentarem millorar la posició de l'any passat i comptant que tant Roger, Albert, Sergi, Ivan i Jaume tenen un nivell igual i millor que jo ser del cert que hem de lluitar per podi d'equips

8.       A banda del esport quines aficions tens mes?

M'encanta la música i fer alguna escapada a ballar salsa

9.       Quins entrenaments estàs  fent actualment. Tens entrenador?

El Roger Roca es el que em porta els entrenaments i ara mateix estem fent 6-7 dies de carrera a peu amb 2 dies de series i 1 de transicions, en bici 4 dies sense passar dels 100km/dia.


10.   Si vols afegir algun comentari, que els diries a tots els principiants de aquest esport?

Tot sembla més complicat fins que no ho proves, només cal ficar ganes i constància i els resultats van sortint!

Fins aquí la entrevista amb ISAAC DUARTE

ISAAC DUARTE , A CALAFELL